среда, 20. април 2011.

Beograd

Večeras sam sama u Beogradu
Saksofon svira uznemireno
Tražim odakle dopire tištanje tog srca
Sve je ovde istinito
Veliki je život i
Strašan je zvuk saksofona
Koliko još ljudi čuje neki nemir
Oduzimam sebi noge, pravo da se pokrenem
Počeli su zrikavci
Večeras sam sama u stanu
Ali Beograd je sa mnom
To su prva lutanja, prve cigarete,
Razumeću sebe ako osetim setu
Malo je ljudi koji znaju svirati saksofon
A gotovo niko ne zna kako da oseti
Pa ni ja verovatno
Dopustiću sebi da obučem haljinu i starke,
Jer je toplo napolju
Beograd će me ćutke gledati,
Godinama me posmatra na isti način
I ja mu ne mogu odoleti
To niko neće razumeti
I ne treba
Ljubav je stvar ljubavnika
Tuga je stvar saksofona
A moja samoća
Nikad nije više prijala.

Нема коментара:

Постави коментар